Πέμπτη 18 Μαρτίου 2010

Στην άκρη!

Βγαίνοντας μόνο από την ηρεμία του τόπου μου και κανενός άλλου, εγώ είμαι εδώ και περιμένω να ακούσεις τις δικές μου αφορμές.
Δεν ήξερα ποτέ και ούτε έμαθα!
Μιλάω για τις ελάχιστες γραμμές χαράς που τράβηξες και δυστυχώς ήταν με μολύβι!
Ο τόπος μου, μου επιτρέπει να μυρίζω κάθε στιγμή το ξημέρωμα που έρχεται. Είτε είμαι μόνος μου, είτε γαντζωμένος πάνω στο στέρνο σου.
Το μολύβι είναι και το μεγάλο λάθος.. Αυτό φθείρεται και δεν αντέχει στον χρόνο.
Μόνο αν φυλάξω καλά αυτα που έζησα -όσο τα έζησα- θα μείνουν στον τόνο του γκρι που διαλέξαμε μαζί..
Και τώρα δεν είμαι στον τόπο μου αλλά στην άκρη..
Στο περιθώριο της δοτικότητας που στένεψε..
Θα με κρατήσω εκεί όμως όσο μπορώ και θα αφεθώ ξανά! Μόνο και μόνο για να περπατήσουμε μια μέρα μαζί.
Εσύ όχι. Εσύ έπεσες. Εσύ και η ανασυγκρότησή σου. Τώρα.

Ρε όμως εγώ είμαι στην άκρη.. Και όσο μου έμεινε θα κοιτάζω και τα γκρι σου και τον τόπο μου.

Τον δικό μου. Όχι τον δικό σου.

{λέξεις/φράσεις & βολές}
..έρχομαι-τα βλέμματα στον δρόμο-λόγια-τα υπέρ και τα κατά-δεν διακατέχεις-τελευταία έξοδος-είσαι υπέρ η κατά?-σίγουρα-πρόσεχε θα πέσεις-το πρώτο μου άλμπουμ-φωτογραφία-εγώ εδώ-στρίψε ένα τσιγάρο ρε-μαλλιά..

ΟΛΑΣΤΗΝΑΚΡΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου