Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

Αποβάθρα "Η Ομιλία" & Ο νέος σου δίσκος.

Εκεί που βλέπεις τις ταμπέλες και πρέπει να επιλέξεις, δεξιά η αριστερά.
Όταν προσπαθείς να πεις "Εκεί θα πάω" και η μουσική στα ακουστικά είναι υπέρτατη την λάθος ώρα, ή μπορεί και την σωστή!
Μέσα στο τρένο να τυλίγομαι απο Αυτήν που με ηρεμεί.. Εκεί πάντα είναι εύκολο να ξεχωρίσω αν συμφέρει η όχι!
Μου αρέσει να συμφέρει κάτι.. Και εσύ συμφέρεις περισσότερο απο την ασχήμια που έρχεται.
Η Ομιλία του νέου Της δίσκου είναι αυτή η λύτρωση απο τα καθημερινά. Τα πολλά και τα διάφορα που θ' ακούσω απο εσένα και τις σκόρπιες μου νοσταλγίες..
Και μόλις! Έφτασε η ώρα να επιλέξω αν θα έρθω εκεί που κοιτάζεσαι ή εκεί που κοιτάς!
Θα επιλέξω μην με πιέζεις, μουσική!!
Ουφ! Ακόμα και Αυτή με τρέλανε για λίγο.. θα φύγω πιο νωρίς..

Έχω ήδη επιλέξει.. Τώρα μένει απλά να παρατηρώ την αναμονή.. Την δύσκολη αυτή αποβάθρα της ψυχής μου.. Μην γίνεις υπερβολή. Γιατί, έτσι θα πάψεις να συμφέρεις..
Εγώ σε θέλω να συμφέρεις και ας μην με συμφέρει..

ΥΓ: Τα τραγούδια σου, με κάνουν πάντα να θέλω να αφήσω κάθε "υποχρέωση" και να μείνω στο δρομολόγιο του πέρα-δώθε! Μόνο και μόνο για να λειτουργήσει το repeat επ' αυτοφώρο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου