Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

Πρώτο στρώμα τώρα! Σεντόνι δηλαδή!

Μπα.. Άνετα είναι..

Πληκτρολόγιο σε αγαπώ αλλά και το μολύβι -με την συνήθεια- σε νικά γαμώτο!

Πολύ ωραία με βλέπω, που χάνω λίγο απ' το άγχος τα πλήκτρα!! (μήπως φταίει η Λένα?)

Γυρεύοντας κάτι που δεν μου απαγορεύει να μιλάω όπως εγώ βλέπω το Κάθε Τι, βρήκα ίσως την λύση, μοίρασμα οπτικής θέσης και άποψης! Σίγουρα το θέλω και το εννοώ! Πέρασε τώρα το άγχος.. Φιλικά στο λέω! Χμμ! Σκέψεις τώρα? Τι σιχένομαι και τι όχι!

πχ. Σιχένομαι τα φώτα την ημέρα, αλλά δεν σιχένομαι τα δαγκωμένα καπάκια στυλό!
Σιχένομαι να είμαι ξυπόλυτος στο δωμάτιο μου, αλλά δεν σιχένομαι τα σάπια φρούτα!

Σκέψεις για αύριο? Να ξυπνήσω με ήλιο και να πιώ χυμό σαν σήμερα!
Α! Και να είναι πλυμένο το αγαπημένο μου παντελόνι! Αυτά είναι σίγουρα αρκετά για να μείνουν στο πίσω μέρος του κεφαλιού -αλλά- και να χωρέσουν.

Δεν βρίσκω πως δακτυλογραφεί κανείς την άνω τελεία!
Μουσική στη λίστα που δεν την αλλάζω (όντως σπάνια)

Άρα πάμε καλά..! Ξημέρωμα τώρα.. σε αφήνω..!
(Σεντόνι έτοιμο και καλά ζεσταμένο για να πέσει απο πάνω η κουβέρτα μου η κιτς!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου